Dag 2 in La

6 september 2016 - Los Angeles County, Verenigde Staten

vandaag hebben wij een rustige dag genomen als 1e zijn we gegaan naar Hollywood, natuurlijk via Beverly Hills, nou dit is echt niet meer dan Wassenaar hoor op een paar huisjes na, wel kan ik je vertellen dat je een gevulde knip nodig hebt want alleen het parkeren is al 20 dollar voor een dag of 3 dollar per 15 minuten, en wij maar klagen dat Leiden duur is. Iets drinken valt reuze mee 3,50 dollar voor een blikje fris. Na Hollywood zijn we gereden naar Broadway dit is een leuke straat maar bijna al de theaters staan leeg maar de sfeer is er wel nog en het parkeren is hier maar 8 dollar voor een dag. Een drankje hebben wij ook genomen en dit keer voor 2 dollar per blikje. Na het wandelen tijd voor het strand dus op naar Sante Pedro, toevallig was er zomermarkt, erg gezellig en leuk. Na de markt even de pier op en aan het einde van de pier zagen wij iets in de zee, het leek eerst op een zeehond of wat dan ook maar het bleek een mens te zijn die ver van de kust voorbij de pier zwom, hij leek vermoeid te zijn dus dan maar even naar baywatch die daar aan het strand zitten, verrekijkers werden te voorschijn gehaald en de zee werd afgespeurd, ze zagen hem ook en zeiden, hij zwemt nog maar we houden het in de gaten, bedankt voor het melden en een fijn verblijf. Tja, in katwijk zou alles al uitgerukt zijn. Op naar het hotel want het is alweer donker, eerst even langs de super, tjonge jonge echt niet normaal hoe groot dat is, pfff, afijn van de super naar de pizzatent om even te eten en dan naar het hotel, een lekker koud glas heineken en Miriam een wijntje en dan zal ik maar niet vertellen wat ik moest afrekenen want we hebben vakantie en hoeven niet op de kleintjes te letten maar voor 1 glas bier heb je in Nederland een krat dat zeg ik je wel. Morgen gaan we naar Disney world. natuurlijk heb ik veel fotos gemaakt al maar het internet is traag dus misschien het volgende hotel.

1. Ruud Koet:
    6 september 2016
    Leuk verslag.... Veel plezier morgen in Disneyworld , en ik zou maar geen Heinekenbier meer bestellen, whahahahaha, maar gewoon een pilsje die lokaal daar verkrijgbaar is ... hahahaha...., zou mij toch anders smaken, als ik de prijs van wat hier een kratje kost, moest betalen.... Veel plezier en genietse samen .... doe voorzichtig aan en have fun! Groetjes van Ellen en mij !!
  2. Nettie Quist:
    6 september 2016
    Leuk om te lezen die uitgebreide verslagen! Fijn te horen dat jullie genieten..ga daar vooral mee door! Ik kijk uit naar het volgende verslag. Pieter en Nettie XX
  3. Yvonne:
    6 september 2016
    Leuk!!! Kan niet wachten op de volgende
  4. Annet petit:
    6 september 2016
    heel leuk veel plezier morgen
  5. Sebastiaan:
    7 september 2016
    Wat een goed en vooral oprecht vwrslag, Ron. Die.prijzen.zijn belachelijk. Zijn de.mensen wel wat vriendelijker dan je verwacht? Heel.veel plezier, ik kijk uit naar de volgende verslagen.