Dag 7 Phoenixti

10 september 2016 - Phoenix, Arizona, Verenigde Staten

Vandaag voor de verandering eens om 4 uur al wakker met rugpijn, het bed was te kort aan 1 kant waardoor ik moest kiezen of mijn hoofd ernaast of mijn benen, ik koos voor het laatste maar dit geeft dus rugklachten. Maar goed om 7 uur stonden wij klaar voor het ontbijt maar tijdens onze wandeling zagen wij dat het hotel Vaggebond in Palm Springs huisdieren heeft, kakkerlakken van wel 5 cm groot (zie de foto) Dit zullen we wel even melden bij Dreizen want het is inmiddels het 2e hotel waar iets mis mee is. Maar wij laten de pret niet drukken en na het ontbijt zetten wij koers richting Phoenix voor een tussenstop, onderweg zijn wij door et Joshua park gereden waar speciale bomen staan en vooral hoge cactussen. Ook zagen wij hier die grote vogels weer en weten nu wat het zijn, het zijn dubbelgestreeptedwarsvleugeldragersmetgeletenen, of tewel Raven, groot zwart met een witte tekening op de vleugels, helaas had ik niet de telelens bij de hand dus geen foto maar we zien ze vaker dus die foto komt. Weer verder naar Phoenix, een afstand van 270 mile dus te doen in iets meer dan een halve dag, op de highway mag je hier 75 mile dus dat schiet op, heerlijk met de airco aan en een zender met alleen country muziek. Onderweg even gestopt en weer verder. Aangekomen bij het hotel even inchecken en direct weer op weg, helaas vergat ik mijn medicijnen in te nemen wat ontaarde in een minder fijne ervaring, ieder die mij kent weet dat ik darmpatient ben en zonder de medicijnen doen mijn darmen niet hun best wat betekende dat wij moesten omkeren naar het hotel om mij te verschonen, tja je leert er mee leven dat het wel eens mis gaat en met het eten en drinken hier moet ik echt de medicijnen dus niet vergeten, een goede leer weer. In de avond naar een restaurant wat er uitzag als een woonwagen (zie foto) bij binnenkomst waanden wij ons op een filmset van bv Greace, onwijs gaaf ingericht met een jukebox en leuke bankjes, ook het personeel was aangepast aan het restaurant. Heet eten was super lekker en natuurlijk weer veel te veel, zelfs voor mij. Gevraagd werd mij of wij iets merken van de verkiezingen hier, buiten niet zo erg behalve mensen die met maskers oplopen van tromp of hoe hij ook heet, verder op tv gaat het op bepaalde zenders alleen maar over die twee, lekker belangrijk dus, wij houden ons er niet mee bezig. Morgen gaat de reis verder naar Flagstaff alwaar wij 2 dagen zullen blijven, dus graag weer tot morgen allemaal en een fijn weekend nog. Groetjes vanuit de Usa

1. Ruud Koet:
    11 september 2016
    Thanks weer Ron en Miriam....

Wat vervelend man, dat je je medicijnen was vergeten....
    Leuke verslag weer en ik zou zeer zeker melding hiervan maken bij D-Reizen... wat een beesten die kakkerlakken , bah..... echt smerig..., heb je het ook gemeld in het hotel zelf?
    Ron, voortaan ook even proef gaan liggen in bed, anders dit ook melden bij de receptie van het hotel, als je bed tekort is....., hier moeten zij echt dan actie op gaan ondernemen...., wederom ook weer melden aan D-Reizen.
    Ik wens jullie morgen een veilige rit naar Flagstaff en doe kalm aan..
    Nogmaals hartelijk dank weer voor jullie leuke blog en foto's

Groetjes van:

Ruud en Ellen xx!
  2. Yvonne:
    11 september 2016
    Idd alle klachten neerleggen bij de reisorganisatie, voor de rest weer top geschreven, tot morgen maar weer
  3. Nessy:
    11 september 2016
    Geweldig dit verslag! Vroeger stonden wij daar niet zo bij stil nu is de vakantie niet af zonder verhalen en foto's. Fijn dat jullie zo genieten :) Ik volg die verkiezings gekte al meer dan een jaar elke nacht dus vind je een poster of flyer dan houd ik me aanbevolen ;) en nee laat die kakkerlakken maar zitten bahhhhh brrrrr eng
  4. Corrie van de wijngaard:
    11 september 2016
    Zo restaurant heb je in Nederland ook had je laatst bij die dikke kok Herman leuk hoor ! Mooie foto s weer Ron veel plezier
  5. Annet petit:
    11 september 2016
    geweldig jullie verslagen mooie foto s en weer veel plezier
  6. Caroline Petersen:
    16 september 2016
    je weet dat ze kingsize en queen size bedden hebben? daar pas je makkelijk in