Viva Las Vegas

15 september 2016 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Vanmorgen om half 4 wakker van de pijn maar we laten ons niet tegenhouden, om half 9 waren wij al onderweg naar Las Vegas, we zijn erg benieuwd want we hebben zoveel verhalen gehoord en nu gaan we het zelf beleven. Om 12.30 uur kwamen wij aan na een bijzondere rit, oh ja? Ja, want zo rij je in de hoge bergen en zo is er geen berg te bekennen en ook de temperatuur voelde we oplopen hoe meer we naar Las Vegas toereden. Bijna de gehele we mochten we 80 mile rijden en dat schiet best op dus. Wat mij ook op viel, vroeger maar dan ook heel vroeger toen ik nog jong en knap was werkte ik bij Texaco in Voorschoten, Wijngaardelaan, afijn lekker belangrijk allemaal, maar de gehele vakantie hebben wij dus vele pompen gezien where ever you go maar geen Texaco en ineens hier in Las Vegas staat er allen maar Texaco en Philips, zal niet van de gloeilampen zijn denk ik. Maar wel vreemd toch? En wat het ermee te maken heb dat ik bij Texaco heb gewerkt weet ik ook niet maar was een leuke aanloop, Bij Texaco heb ik wel Pieter leren kennen en wij zijn nog steeds goede vrienden en dat is nu 25 jaar, tjonge jonge we worden oud. Waar waren we, even terug lezen, 12.30 uur kwamen wij dus aan in het hotel op 10 minuten lopen van de Strip (de stirp?) straks meer daarover anders raak ik in de war en jullie ook dus. Wij konden nog niet inchecken want dat kan pas vanaf 15 uur, dus dan maar ergens lunchen en langs de Walmart want daar verkopen ze krukken, de pijn is niet te harden, ook naar de apotheek om er iets voor te halen, afijn probeer dat maar eens te vertellen, ze leek mij direct te begrijpen, joh, ik blij en met een spuitbus waarmee ik mijn voeten 3x per dag moet inspuiten naar het hotel. Daar even opgezocht wat ik eigenlijk heb gekregen en wat denk je??? Afther zon, pff, verkoeld de huid. Dan maar naar een andere drogist de wel de juiste middelen gaf plus pijnstilling. Inmiddels is het avond en we de Strip op gegaan, hier kun je van alles, shows bekijken, eten, drinken en vooral shoppen, het houdt niet op. Op de bazaar werd ik aangesproken door een man die mijn wallen weg kon halen, Miriam stond aan mij te trekken want we zijn gewaarschuwd, alles kost geld, en om een kort verhaal lang te maken en 125 dollar lichter geraak ik van mijn wallen af en mijn rimpels bij de ogen zijn nu al geheel weg, dus het werkt. Ik zie er 10 jaar jonger uit nu. Wat foto,s gemaakt en dat was genoeg voor mij, ik wil een ijskoud bad voor mijn voeten en rust, Taxi... en op naar het hotel voor een bedrag van 5 dollar. Super, morgen gebruiken wij hem weer. Eerst even wat rust en morgenochtend naar de Hooverdam, deze is vlakbij, daarna rust en in de middag/avond naar de strip. Wat het hotel betreft, morgen krijgen ze een klacht, wat is het hier smerig en we zitten in de meest luxe kamer, wordt dus vervolgd, allemaal tot morgen weer

1. Ruud Koet:
    Hallo Ron en Miriam,

Leuke blog weer! Goed dat je krukken heb gekocht man, dat zal iets steun geven bij het lopen... Ik heb smakelijk gelachen om je verslagen over de after sun en je wallen, whahahaha..., nouja.... je bent er jonger uit gaan zien en $ 125,00 lichter, whahaha.... Ach.. wat maakt het allemaal uit...??? Je hebt tenslotte lol en vakantie en een klein beetje jezelf "verwennen" mag dus ook wel...., ja toch? Ron en Miriam, wij hopen dat jullie nog hele mooie en leuke dagen gaan krijgen en dat Ron zijn pijn wat minder gaat worden.... We kijken alweer uit naar jullie volgende blog en foto's, leuk hoor!

Groetjes en heel veel plezier samen!

Ellen en Ruud xx!
  2. Nessy:
    16 september 2016
    Had je geen pijnstillers meegenomen Ron? Wat een leveeeee maar je hebt je humor nog ;) Doe wat rustiger aan, ga je gewoon een keertje terug ;) veel plezier!
  3. Corrie van de wijngaard:
    16 september 2016
    Leuk verhaal weer vooral de aftersun hahahahahah maar jij bent van je Wallen af hahahhaha veel plezier en Mechien effe een gokje wagen daar gr